Saturday, February 6, 2010

aku yang comel..haha..

salam..


hehehe..hari ni aku nk cte sal diri aku..xtaw nk tulis sal pe sbnarnya..hahaha..ok...kte mulakn dr biodata diri aku..


nama penuh aku..HAFIZAH BINTI ABDUL RAHMAN..hahaha..saje nk gne huruf besar..org slalu pk nme aku de NUR..isk2..Hafizah cukup..hahaha..then..D.O.B aku..19 September 1988..19091988..lawa no 2..aku ske..klau fb aku dh like..hahahaha..aku d lahirkn kat Miri..skrg ni dok kat Bintulu..hehe..hobi aku??dulu time skolah..aku ske sgt mbaca..aku ske sgt baca novel..Ramlee Awg Murshid my fav penulis..men netball..haha..favourite aku 2..sampai jdi wakil zon..ske sgt..hurm..tgk tv sudah semestinya aku ske..hahaha..


ttg cita2??dulu ms kecik2 cita2 aku nk jadi cikgu..haha..cm xde bakat je..garang sgt kot..kahkahkah..then nk jadi lawyer..p ssh gk..cz aku ni xbyk bcakap..even aku minat gler law..plek ke aku minat law??hahaha..aku ske mbaca..sbb 2 kott..then nk jadi polis plak..isk2..tinggi xcukup la plak..hahahaha.aku plek..nape sume adik beradik aku sume tinggi2 p aku x??i`m wondering..hahaha..p syukur la..xde la pendek sgt..


hahaha..makanan yg aku ske??aku ske mcdonald..2 yg fast food laa..actually aku ske mkn mi laksa..sedap..laksa sarawak..hehehe..aku ske nasik lemak gk..klau mak aku wat..pergghhhhh!!!!sedap doe...hehehe..klau part minuman plak aku ske air limau ais..ske sgt..aku ske minum jus..hehehe..cm ayah aku..


nk cte pe g ek??hurmmm..pk jap..dlu time skolah..aku byk skolah taw..dr tadika sampai lah skolah menengah..isk2..aku pn plek..maybe sbb byk mslh kott..ntah r..isk2..aku dh kehilangan idea dh..d sbbkn gangguan makhluk2 yg xberguna..tetiba xde mood la plak..isk2..lain kali aku smbg g ek..


daa..salam..

No comments:

Post a Comment